keskiviikko 27. lokakuuta 2010

days 79 and 80

Täällä odotellaan Halloweenia (ja Targetin tarjonnasta päätellen myös joulua) yli 20 Celsiuksen helteiden helliminä.. Tänään sää oli kyllä kamalan muggy, joten ainakin minun oli vaikea hengittää (mitäs olen tottunut Suomen raikkaaseen ilmanlaatuun).

Tällä viikolla on tapahtunut ja tulee tapahtumaan kaikenlaista kivaa. Eilen hikoilin salilla personalini kanssa sekä kävin ostamassa huikeat kolme dollaria maksaneen hiusvärin, koska olen aivan totaalisen kyllästynyt näihin ylihyväkuntoisiin kutreihini. Tänään saksalainen L(, joka tuli USAan samalla viikolla kuin minä, mutta jonka kanssa emme saaneet aikaiseksi pitää yhteyttä ennen tätä viikkoa) tuli meille aamuvarhaisella (aka yhdeksän jälkeen, joka on minun aamuvarhaiseni). Juteltiin ja oleskeltiin L:n kanssa (joka on alkanut nukkumaan kymmeneen..) pari tuntia, minkä jälkeen suunnattiin Kitchen Bariin lounaalle sekä Targetiin jälkkärijäätelöille. L:llä on päivät vapaita, joten toivottavasti voidaan nähdä useampanakin iltapäivänä, kun minullakin on vapaata! Ah ihanaa! Kaiken lisäksi L:n lempiväri on pinkki (JEE) sekä hän vihaa oranssia (JEE), joten nyt R saa kiusata muitakin kuin minua lempivärivalinnasta (tai pikemminkin luontaisesta kutsumuksesta).. Iltapäivällä vein A:n play datelle ja onnistuin ajamaan oikean risteyksen ohi (tyypillistä..), vaikka olin saanut selkeät ohjeet G:ltä (ja A:n kaverin talohan ei ole about kilometrin päässä meidän talosta..), mutta tapasinpa sentään itselleni uuden au pair-tuttavuuden, jonka kanssa yritetään alkaa lenkkeilemään naapurustossa. Illalla innostuin vielä lähtemään salille, jossa ihmiset tuntuivat olevan sosiaalisessa tuulella, jouduin nimittäin puhumaan normaalin yhden ihmisen sijaan kuudelle. Joku random tyyppikin vaan tuli kysymään, että olikos hyvä work out? :D (huomasin juuri, että olen tänään ollut sosiaalisempi kuin viime kuukauden aikana yhteensä, en tiedä kumpi yllättää itseäni enemmän luonteeni tuntien..)

Loppuviikon suunnitelmiin kuuluu mm Pumpkin Patch ja se kauan odotettu trick or treating, pysykää siis linjoilla!

PS MUN HALLOWEENASU SAAPUI TÄNÄÄN! Ja koska olen uskomattoman huono pitämään jotain asiaa yllätyksenä, niin saatte "pienen" sneak peekin asuuni:


PPS Kävin tänään A:n kanssa erittäin mielenkiintoisen keskustelun:
A: "sheivaatko naamaas"
R: "---" ..... "en.."
A: "sheivaatko jalkojas"
R: "joskus"
A: "sheivaatko käsiäs"
R: "en"
A: "miks?"
R: "koska en haluu"

the end.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti