keskiviikko 13. lokakuuta 2010

days 65 and 66

Päivän ärsytys: kuukausi sitten marssin Macy'sille aikeenani avata Macy's account (jolla siis saa -20% kaikesta), no, se kassatyyppi teki jotain väärin ja minulle ilmoitettiin, että tulepa kuukauden päästä takaisin.. No minäpä tulin kuukauden päästä takaisin, vain kuullakseni, että jokaisella Macy's accountin haluavalla tulee olla viimeaikaista luottokorttiliikennettä. Ette sitten voineet kertoa tätä hieman aikaisemmin, jotta ne olisi laskenut päiviä accountin avaamiseen? Murr.

Mitäs muuta.. A muuttaa pirun kauas (tai no ei ehkä pirun, mutta parin-kolmen tunnin(!) päähän kuitenkin), en halua hengailla espanjankielisten kanssa ja jos vapaapäivinäni ei ala tapahtumaan niin tulen hulluksi. Overall täällä menee todella hyvin, kaipaan vaan jotain kunnon toimintaa harvoille kokonaisille vapaapäivilleni..

Tulin muuten juuri salilta, personalini beat uppasi mua oikeen kunnolla.. Ja ostin lisää puolituntisia, jei! Hassua muuten, oon alkanut tunnistamaan salilla kävijöitä, samat naamat siellä pyörii illasta toiseen (omg, tajusin juuri, että olen alkanut tunnistamaan salilla kävijöitä ja olenyksiheistä. Vau, oon aika ylpee itestäni! Ainakin vielä..). Tänään olin L:n kanssa aamupäivän, käytiin vähän mallilla kiertelemässä (hyvää kuntoilua minulle, kun saan kanniskella häntä joka paikkaan) sekä törmättiin suomalaiseen L:ään ja ruotsalaiseen A:han (joka on vieläkin täällä! Luulin, että hän lähti kuukauden mittaiselle Ruotsinreissulleen jo ajat sitten.. Ilmeisesti olin väärässä.) Iltapäivällä hengailin A:n, M:n ja L:n kanssa pihalla, A kun tuli "huonon olonsa" takia aikaisemmin koulusta kotiin. Pelailin A:n kanssa wiitä, puhuin mummun kanssa skypessä ja päästin G:n päiväunille (hänellä on oikeasti erittäin pitkittynyt flunssa ja koska en kaivannut vapaa-aikaa niin ajattelin että miksikäs en voisi olla lasten kanssa datailun sijasta). L ei nukkunut tänään päiväunia ollenkaan, M sen sijaan nukkui vähän liiankin kanssa, joten tullessani salilta kotiin minua odotti pirtsakka 3-vuotias kysymystulvan kanssa..

Tiistaina meillä muuten oli päivälliseksi feikkilihamakaronilaatikkoa, tuli pienen pieni kaipuu äitin höyryävien kattiloiden ääreen (EI niiden "äiti tulin vihdoin kotiin, mitä ruokaa?" "voisit viettää aikaa kotonakin syötiin jo sulle ei jäänyt mitään lämmitä jotain" ... "jääkaapis ei oo mitään" "voi voi"-keskusteluiden ääreen..) Ja ai niin, olin tiistainakin salilla, koska viikonlopun salikerrat jäivät väliin, piti siis vähän kiriä.. Tiistaina oltiin myös satutunnilla kirjastossa, sekä myöhemmin kävin vielä M:n kanssa lainaamassa pinon prinsessakirjoja, joita sitten ahkerasti lueskeltiin iltapäivällä.

Olen tässä pohtinut, että olisi ehkä ihan viisasta aloittaa Galleakin lueskelemaan, kun ei näköjään vapaapäivinä tapahdu mitään jännää (katkeroidun!)..


PS Voi please, sanokaa joku näille ihmisille, että minä en ole L:n äiti.. Tänäänkin yksi vanhempi pariskunta tuli ihastelemaan, että onpas söpö tytär ja vielä kysyi L:ltä (joka on siis vasta kaksi eikä aina ymmärrä mitä häneltä kysytään) että onkos tämä sinun äitisi, johon L reippaana "yes!".

4 kommenttia: