torstai 7. lokakuuta 2010

day 60

Ilmoitusluontoiset asiat: OTIN PIDENNYKSET POIS! (Huomatakseni että omat hiukset ovat melkein yhtä pitkät.......) Ah mikä vapauttava tunne, olin kulkenut ihanilla pitkillä hiuksillani melkein kuusi kuukautta ja olin kyllä lopensa kyllästynyt pidennyksiin tällä erää..

Päänsärky pitää otteessaan, toivottavasti saan huomenna nauttia L:n synttäripäivästä ilman jatkuvaa kipua. Tänään minulla oli erittäin kiva ja erikoinen päivä. Söin aamupalaksi puuroa (mmm, pakkohan tälläiset tärkeät asiat on kertoa..) ja katselin Modern Familyä kun odottelin, että L heräisi.. Sattumalta satuin bongaamaan Modern Familystä Marimekon kankaalla päällystetyn tyynyn!! Uskomatonta! Olin niin innoissani löydöksestäni, että pamautin jalkani rahiin kun kiiruhdin kertomaan suomilöydöksestäni taloudenhoitajallamme.. L:n herättyä (ja aivan järkyttävän kakkavaipan vaihtamisen jälkeen) lähdimme käymään pankissa ja ruokakaupassa. Palasimme reissultamme sopivasti lounaalle, jonka jälkeen minulla oli vapaata muutama tunti, mitkä käytin pyykkien pesemiseen ja Preciouksen katsomiseen. Illalla olen hengaillut lasten kanssa, syönyt päivällistä, hakenut R:n L:n kanssa, ottanut melko väkivaltaisesti ne pidennykset pois (myönnetään: päädyin leikkaamaan suurimman osan..) sekä katsonut Preciouksen loppuun. Huomenna on taas perjantai, mihin ihmeeseen tämäkin viikko taas meni?

PS

puolivälissä kohti pidennyksettömyyttä..


note to self: älä lauleskele jos yrität ottaa itsestäsi kuvaa
(ja kyllä, noi on mun omat hiukset... Kuinka nuita nyt raaskii leikata??)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti