lauantai 9. lokakuuta 2010

days 61 and 62

Jihuu, varasin just lentoliput Seattleen tammikuussa!! Here I come Derek (and Tiia..)!

Eilen juhlittiin nuorimmaisen synttäreitä, joten koko päivä oli yhtä huisketta. G aloitti ruuan laittamisen jo aamuvarhaisesta, minä puolestani nappasin L:n mukaan pankkiin ja ruokakauppaan. Lounaan jälkeen katoin pöydän, siivoilin keittiötä ja olin tyttöjen kanssa ulkona, sisällä ja taas ulkona. Iltapäivällä G lähti tyttöjen kanssa hakemaan tätiään, minä jäin kotiin vahtimaan autotallin oven korjaajia ja samaa matkaa heidän kanssaan lähdin hakemaan poikia koulusta.. G, hänen tätinsä, tytöt sekä minä ja pojat saavuimme melkein samaa aikaa kotiin, minkä jälkeen minulla oli vapaata jonka käytin suvereenisti laiskotteluun. Illalla juhlimme L:ää ja täytyy sanoa, että jopa synttärit ovat täällä eri luokkaa kuin Suomessa.. 2-vuotiaan synttärilahjakeko oli yhtä iso kuin suomalaisten lapsien joululahjapinot.. Vanhemmat lapset hoitivat lahjojen avaamisen paremmin kuin hyvin, minkä jälkeen pääsimme syömään ja leikkaamaan kakkua (jota koristivat Yo Gabba Gabban hahmot!). Myöhemmin illalla lähdin vielä A:n kanssa juustokakuille Cheeseen (voitteko uskoa etten jaksanut kuin puolet juustokakustani..) koska hän on rematchissa (kamalan yksinhuoltajahostäitinsa takia) eikä oltu ehitty puhumaan kunnolla viikolla. Tulimme Cheesestä vielä meille juttelemaan, joten menin nukkumaan myöhään ja väsyneenä.

Tänään olen viettänyt laiskottelupäivää. Heräsin myöhään, söin aamupalaa (puuroa mansikoilla ja hunajalla<3), kävin kirjastossa, katsoin Crazy Heartin (omg, COLIN FARRELL laulaa siinä! Muutenkin oli kyllä erittäin näkemisen arvoinen leffa, onneksi vihdoin sain aikaseksi katsoa sen!), olin koneella, söin myöhäistä lounasta, kävin kirjastossa, katsoin Ratatouillen (toinen erittäin näkemisen arvoinen leffa) ja varasin ne lentoliput. Kohta jään lasten kanssa kotiin, toivottavasti saan heidät nukkumaan sujuvasti..

PS päätä särkee:S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti