keskiviikko 20. lokakuuta 2010

day 73

Arvatkaa mitä? Olin täysin unohtanut, että viikonlopun opiskeluita varten pitäis myös pakata.. Jokainen joka tuntee minut, tietää kuinka paljon vihaan pakkaamista. USAn pakkaamiset lopetin viisi minuuttia ennen lähtöä Helsinkiin, että siihen nähden olen pakkaamisteni kanssa huisin ajoissa perjantain kello 12 lähtöä ajatellen. Sinne Silveriin pitäisi kuulemma ottaa mukaan jokin halloweenasukin, mistäs sellaisen repäisisin? Nyt ideoita kehiin, aikaa on about 36 tuntia!

Eilisilta oli muuten yksi kivoimmista arki-illoista viikkoihin. A tuli kylään (koska hän muuttaa perjantaina.....:<<<<), juoruiltiin mun sängyllä monta tuntia herkkujen kera. Tyttöjen juttuja ja suklaata, ei kai hyvään iltaan muuta tarvitse?

En ole muuten kertonut teille, että täällä ollaan ihan sekaisin baseballista. Phillyhän siis pelaa baseballia ja nyt on jännät paikat, koska Phillyn voitto on vaakalaudalla, mutta älkää kysykö miksi, koska en enää muista ketä vastaan ne pelaa ja mikä sarja tää on.. R yritti kuitenkin lauantaina selittää minulle baseballin saloja, mutta rakkaan veljeni ilmeestä voisi tässä vaiheessa päätellä, että pitää olla melko taitava, jos meinaa saada minut ymmärtämään urheilua. Sanoin kyllä R:lle, että pakkohan mun on käydä baseballpelissä kun kerran olen Amerikkaan tullut ja hän lupasi, että ensi vuonna menemme katsomaan jotain peliä. Saa nähdä ehditäänkö.. Mutta Philly-lippikset ja pyyhkeet (kuka tietää tästä ilmeisesti erittäin in-jutusta enemmän??) löytyy jo, R kun on saanut niitä potilailtaan:D Pitää ehkä vähän googletella noita baseballin saloja joku päivä..

Tänään olen pakkaamisen välttelyn lisäksi leikkinyt L:n kanssa, syönyt G:n ostamaa kurpitsajuustokakkua sekä yrittänyt olla nukahtamatta, uh.. Mutta illalla yritän ehtiä personalini kanssa treenailemaan, jee jee!

1 kommentti: