maanantai 1. marraskuuta 2010

day 85

Tytöksi, joka ei ikinä sairasta, olen onnistunut saamaan melko sitkeän flunssan. Väsyttävän sellaisen. Arvatkaas vaan, onko salilla käymiseni (tai lenkkeilyni overall) kärsinyt siitä? Tai esseiden teko? Eipä ei.. Yritän tässä nyt kerätä kasaan jotain esseen tapaista uuden musiikkituttavuuden NeverShoutNeverin innoittama. Olemme A-C:n kanssa luultavasti menossa kuuntelemaan NeverShoutNeveriä Phillyyn parin viikon päästä, jei! Olin tänään hirveän väsynyt viedessäni R:ää töihin, joten nukahdin uudelleen sillä sekunnilla kun kaaduin takaisin sänkyyni, seuraavan kerran heräsin sitten hieman ennen kymmentä ja vaikka olisikin vielä väsyttänyt niin päätin, että on aika nousta ylös. Tykkään kyllä erityisen paljon maanantaiaamuista, olen onnekas kun saan pehmeän laskeutumisen arkeen. Päivä on ollut melko iisi, koska M:n kaveri E oli tuttuun tapaan leikkimässä M:n kanssa, L nukkui pitkät päikkärit ja A:lla oli little gym ja R:kin pääsi maanantaille epätyypillisen aikaisin töistä kotiin. Siis hieno päivä sairastaa flunssaa.. Olen katkera, tyhmät Amerikan pöpöt. Onneksi suunnitelmat A-C:n kanssa lohduttavat melko paljon. Taidan huomennakin nukkua pitkään, kun kerta on (taas) mahdollisuus siihen.. On tästä flunssasta siis jotain hyötyäkin, saan laittaa kaiken väsymyksen ja saamattomuuden sen piikkiin. Score!

PS Oon ihan fiiliksissä joulusta joten (wink wink) jos joku haluaa ilahduttaa mua millään tavalla niin hän lähettäkööt mulle joululauluja missä tahansa muodossa (myös suklaa, salmiakki ja aikaiset joululahjat kuten villasukat tai valkoinen kudottu kaulahuivi, joka sopii mun uuteen pipoon joka on vilahtanut kuvissa otetaan ilomielin vastaan)! Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti