keskiviikko 24. marraskuuta 2010

days 107 and 108

I am broke. Mutta melkein kaikki joululahjat on hankittu, mulla on tunne, että tänä vuonna jokainen tulee pitämään saamistaan lahjoista! (At least I hope so..)

Musta tuntuu, että eilen vain paketoin lahjoja, kuuntelin Mariah Careyn joulu-cd:tä ja ostin lisää joulukrääsää (siisihantarpeellisiajuttuja). Illalla tajusin, että on marraskuun kahdeskymmeneskolmas, mitä teen koko joulukuun kun ei ole enää lahjoja mitä paketoida (varsinkin kun suunnitelmat aattoa varten on myös tehty)? Tänään aamulla kuitenkin tajusin, että onhan mulla vielä lahjoja paketoimatta, kun sain illalla niiin hyvän idiksen muutamien lahjojen suhteen! Eli tekemistä vielä riittää, joulukuu on pelastettu! Plus joulukuussa pitäisi ainakin leipoa pullaa, pipareita ja piparitalo lasten kanssa, tehdä porkkanalaatikkoa, käydä IKEAssa joulupäivällisellä, viihdyttää Seattlesta saapuvaa T:tä (enmaltaodottaa! <3), sinne Nyciinkin olisi kiva päästä (vaihteeksi) ja sitten tietenkin pitää valmistaa loput aattoruuat, kuunnella liikaa joulumusiikkia ja sitten vielä viettää stressaantuneena sitä itse aattoakin. Hups, melkein unohdin joulukalenterin listaltani! Joulu joulu joulu, Roosan lempivuodenaika.

Kai siitä kiitospäivästäkin pitäisi selvitä ennen virallista joulumoodia, onneksi se on huomisen jälkeen ohi:D R:n sisko perheineen tuli tänään meille, jopa mua vähän jännitti tavata ne..! Yritin muuten tänään scrapbookeilla tyttöjen kanssa, päätin etten yritä enää pitkään aikaan.. L oli kiukkutuulella ja M oli "mullekaikkihetinyt"-tuulella ja au pair "alan kohta itkemään jos tää ei lopu"-tuulella. Illalla pitäs treffata L:ää ja A-C:tä sekä ostaa loput joululahjat.. Ja lauantaitakin pitäisi vähän suunnitella. Ja ne esseet pitäisi kirjottaa. Ja lista sen kuin jatkuu. Tällä hetkellä on vain vähän vaikea keskittyä, kun kuudesta lapsesta lähtee hieeeeman ääntä.

PS tunnustus: olen alkanut käyttämään vakituisesti sitä "silmäsuojaa", joka auttaa nukkumaan valosassa.. G niiin nauro mulle tänään, kun tuli herättämään joskus yhdeksän maissa. Heikot 9,5 tunnin yöunet takana ja olin ku nukkuneen rukous silmäsuojani kanssa.

PPS KUVIA edellisessä postauksessa! ;>

// tulin juuri kotiin L:ltä.. Juotiin tämän joulun ensimmäiset glögilasilliset ja täytyy sanoa, että sillä hetkellä kun glögin tuoksu leijaili nenään toivoin pienen hetken ajan, että olisin kotona. Edes muutaman jouluisen päivän. En minä muuten, mutta kun se joulu. Onneksi L on myös henkeen ja vereen jouluihmisiä, vietettiin mukava ilta joulusta höpötellessä.

2 kommenttia:

  1. happy kiitospäivä ja niin edelleen roosuli <3 aina vaan sellaan abiristeilykuvia ja vuodatan kyyneleitä ihan pikkuisen. mulla on ikävä sun naurua. :<

    VastaaPoista
  2. olin jo vastannu tähän, mutta ilmeisesti se kommentti ei menny läpi.. hmm.
    uusiks siis:
    mulla sun! ja sun parhaita juttujas! voi kuinka. voit olla varma että kun tuun suomeen et pääse musta eroon! abiristeily oli kyllä paras 24-tuntinen (?) ever! ah. en voi koskaan kattoa niitä kuvia vetistelemättä.

    VastaaPoista