perjantai 26. marraskuuta 2010

day 110

Pitihän sitä Black Fridayn hulinaa käydä vähän maistelemassa.. Vaikka en kyllä mistään alennuksista hyötynyt, ei au pairin palkka tahdo riittää niihin "osta 150 dollarilla, niin saat 15 dollaria alennusta" ja "ostaessasi mitä tahansa saat toisen tuotteen -30% alennuksella"-tarjouksiin. Sain kuitenkin joululahjahankintoja tehtyä (vaikka vieläkin jäi yksi juttu ostamatta, argh!). Luulin kyllä, että vihdoin on kaikki hankittu, mutta what can I say? Harva pää, tyypillistä mua. Päästä puheen ollen, mun pää hajoaa, koska minun pitäisi muistaa, että
1) en ole käyttänyt yhtä maksamaani personal trainer-sessiota
2) en ole saanut rahojani takaisin Walmartin tunnin kuvat-episodista (luulin, että niiden laatu olisi sama kuin pidemmän ajan tilauksessa mutta ehei. Koko typerän episodin takia jouduin hankkimaan uudet kuvat Targetista, menetin siis huimat viisi dollaria, mutta periaate on periaate, pitää käydä joku päivä Walmartissa. Siihenkin menee vaan ylimääräistä aikaa, rahaa ja vaivaa. Prkl.)
3) en edes muista enää, turhauduin liikaa tuosta kuvaepisodista.

Anyways, pakko jakaa teidän kanssa yksi tämän päivän saaliistani.. Olen himoinnu TOMSeja jo pitkän aikaa ja nyt löysin ne Tomsit.. (huomatkaa sexy kuvausasu, Gimmelin paita ja flanelliyöhousut:D)




<3

(en sitten tiedä kuinka paljon äiti tykkää, kun löytää nämä VISA-laskustaan. sori äippä.)

PS Onhan se melko todennäköistä, että lapsi loukkaantuu vakavasti lumipallojen takia, ostetaan siis hei kaikki lapsillemme tuollaiset lumipallokoneet!

6 kommenttia:

  1. Moikka:)
    Tartun tässä postauksessa tohon pikkuyksityiskohtaan, nimittäin visaan. Onko sulle järkätty homma niin, että sulla on jokin paikallinen pankkikortti, sekä äitisi maksama visa, joka toimii kaikkialla ja lasku menee vain suomeen äidillesi?
    Onko tää ollut toimiva ratkaisu? Ja onko sun puhelinlasku maksettu vai onks se se kuukausittainen puhelinkortti-juttu?

    Jonneli

    VastaaPoista
  2. Mulla oli jo Suomessa rinnakkaiskortti äitin visaan hätätapauksia (kuten kenkiä: D) varten, jonka sitten sain ottaa tännekin mukaan (lasku siis menee äitille Suomeen). Sen lisäksi mulla on oma Suomen pankkikortti (visa electron) sekä amerikkalaisen PNC-pankin pankkikortti (ja tili, obviously), jota käytän 99-prosenttisesti. Kyllähän ne Suomen kortitkin toimii täällä ihan kivuttomasti, mutta kun ite saan palkan shekkeinä, on tili ja pankkikortti järkevin (ja halvin) ratkaisu. Plus pncllä ainakin on sellainen pnc points-toiminto, jonka takia tykkään käyttää sitä korttia käteisen sijaan;> Olen käyttänyt Suomen electronia noin kymmenen kertaa vuoteni alussa, kun USAn tilillä ei vielä hirveästi rahaa ollut sekä sitä visaa tosiaan sen yhden kerran. Mun hostit vissiin maksaa puhelinlaskun, ainakaan mulle ei oo tuotu mitään laskuja vaikka omistan puhelimen: D puhelinkortteja en myöskään omista, koska en jaksa alkaa niiden kanssa sähläämään. Suomen puhelinta kuljetan mukana ja käytän vaan jos on ihan pakko, siitäkin menee lasku äitille kotiin. Tulipas pitkästi, toivottavasti bongaat pointit tuolta kirjainsotkun seasta: D

    VastaaPoista
  3. Aivan mahtavat! Mulle kans! <3 riikka

    VastaaPoista
  4. Ei muutaku kauppaan! Rakastan noita. Voitas kyllä yhteistilaa netistä, ne on halvempii;>

    VastaaPoista