sunnuntai 12. syyskuuta 2010

days 34 and 35

Perjantai-iltana hain A:n ja päädyimme sen jälkeen myöhäselle päivälliselle Chili'sisiin. Pelattiin vielä myöhään illalla Blokusta ja katottiin The Lake House. Lauantaina heräsin, kun A nousi sängystä.. Nousin sitten itsekin ja ajattelin touhutessani kaikkea turhaa, että kylläpä väsyttää paljon, vaikka kello on jo yhdeksän (meillä oli herätys asetettuna yhdeksäksi) kunnes tajusin katsoa kelloa huomatakseni, että se on 6.30. :D Sanoin hädissäni A:lle että eikö kello olekaan yhdeksän, mihin se vastasi, että ei tietenkään, onneksi.. Hyppäsin nopeasti takaisin sänkyyn ja jatkoin nukkumista muutaman tunnin ajan. Lähdettiin aamiaisen jälkeen mallille kauppoihin pyörimään ja tutustumaan lisää. Shoppailtiin vähän (oli muuten huvittavinta ikinä kun päädyttiin kummatkin Forever 21:ssä katselemaan talvipipoja tietämättä, että toinenkin katselee talvipipoja.. Ei vissiin odoteta syksyn ja talven tuloa? On vaan niin outoa, että täällä on vieläkin niin lämmin ettei tarvii syksyvaatteita..) ja käytiin syömässä myöhänen lounas, haettiin meiltä A:n tavarat, minkä jälkeen vein sen kotiin ja tulin takaisin tänne odottamaan hostien saapumista. Illalla esittelin hostisälle kuvia kodista ja Kyyjärvestä, se rakastui meidän taloon ja oli todella impressed kun kerroin, että isi on rakentanut talon ja äiti suunnitellut. Myöhemmin illalla hostisä näki, kun olin ottamassa särkylääkettä päänsärkyyn, jolloin hän lupasi hieman pistellä mua akupunktioneuloilla, mistä innostuin huimasti! Ja kun hostisä kuuli, että mulla on päänsärkyä useamman kerran viikossa, hän sanoi, että alkaa hoitaa minua säännöllisesti. Siistiä. Ja niin uskomatonta kuin se onkin, akupunktio oikeasti auttoi päänsärkyyn! Minuun tökittiin neuloja niin käsiin, jalkoihin kuin päähän! Kun R alkoi vetämään neuloja pois, en edes muistanut, että minulla oli neula päässä ennen kuin se otettiin pois.. Hahah.

Tänään on ollut hirveätä häslinkiä, poikien jalkapalloharkat alkoivat ja muutenkin hosteilla on paljon tekemistä, kun koulu alkaa huomenna. Aamusta olin lasten kanssa muutaman tunnin ja muiden lähtiessä jalkapalloharkkoihin jäin kotiin päiväunilla olevan nuorimmaisen kanssa. Iltapäivällä kaikki lapset olivat vanhempien mukana, joten ehdin jutella Skypessä kakkosperheen kanssa. Jullella on ehkä maailman parhaat jutut, pakko jakaa teiän kanssa yksi:
Julle sai tietää, että sillä hetkellä kello oli Suomessa noin 22, meillä 15, mihin Julle "Hitto sinne on pakko tulla, ei tarviis mennä vieläkään nukkumaan!" .... "Sulla on kyllä onnea".
Illalla minulla on ollut vapaata, joten olen oleskellut huoneessani (väsyttää!). Meillä oli vaihteeksi vieraita, jotka toivat päivälliseksi pitsaa. Kävin ajelemassa Targetissa, minkä jälkeen olen vain maannut sängyssä dataillen. Kohta lähden nukkumaan (kello on kahdeksan...:D) koska a) mulla on taas päänsärky b) väsyttää vaan ihan hirveästi.

3 v oli muuten kysynyt eilen ajomatkalla hostisältä, että "onko Roosa kotona, kun me mennään sinne?". Aww.

PS ÄITI, olisitko pliis niin ihana ja lähettäisit tänne mun punaisen kirjan? Sen laulukirjan unou? Haluaisin soittaa flyygeliä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti