perjantai 20. elokuuta 2010

days 11 and 12

Eilen oli jees päivä. Nuorempi poika jäi mun kanssa kotiin, kun muut lähti touhuamaan kaikenlaista leiristä jumppaan ja käytiin sen kanssa sitten heti aamusta postissa hoitamassa mun asioita. Täällä saa tikkareita postista, joten A oikeasti odotti sitä reissua enemmän kuin innoissaan: D Postireissun jälkeen (ostin simpsons-postimerkkejä!!) A meni läpi mun korut (toistamiseen), avas ja sulki jokaisen korun ja kysy "annapas kun arvaan.. ostettu!" tai "annapas kun arvaan.. tehty itse". Sen jälkeen se vielä järjesteli ne mun korulaatikkoon.. Siivottiin yhdessä kellari (lasten leikkitila), sekä pelailtiin pallolla. Iltapäivällä kävin suomalaisen Au Pairin L:n luona, ajelin gps:n ohjeiden mukaan ja ihme kyllä löysin jopa perille! L:n hostit on tosi kivoja joten tuun varmasti viettämään siellä paljon vapaa-aikaani. Ennen päivällistä kylvetin tytöt ja A:n, päivällisen jälkeen tulin huoneeseeni poksahtamaan täyden mahani takia. Illalla LCC kävi kyläilemässä ja käytiin läpi tasan samat asiat, jotka oon kuullu jo Suomessa.. LCC lupas järjestää jonkinlaisen tapaamisen, jotta pääsen tutustumaan muihin au paireihin, koska seuraava au pair-tapaaminen olis oikeasti vasta syyskuun lopussa..

Tänään ollaan oltu ihan kotosalla lasten kanssa, ei oo tapahtunu mitään muuta erikoista kuin amerikkalaisen pankkikortin saapuminen! Uu jee. Nyt ku sais ne nettipankkitunnukset niin voisin tilata GHD:n.. Outoa ajatella, että oon ollu perheessä viikon. En osaa päättää tuntuuko, että aika on menny hitaasti vai nopeasti. Tää alku on muutenkin sellasta vuoristorataa, että jopa mulla on vaikeuksia pysyä kyydissä. Hostisä sano tänään aamulla ku vein sitä töihin että "eihän tää kaikki overwhelming informaatio saa sua lähtemään kotiin koska oot aivan liian sweet".

Mitäs Suomeen kuuluu?

PS voisko joku selvittää noi rastat mun päästä?

PPS eikö kala oo lihaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti