sunnuntai 29. elokuuta 2010

day 21

Eilinen ajotunti oli huvittavin ikinä. Opellani oli vahva venäläinen aksentti sekä mitätön yleistieto Euroopasta. Ajoin päätietä tunnin eteenpäin, käännyin ja ajoin takaisin. Jouduin kahdesti korjaamaan open neuvoja, ensimmäisen kerran kun se käski mun pysähtyä STOP-merkin kohdalla vaikka se merkki ei todellakaan ollu tarkotettu meille, toisen kerran kun se käski mun palata takaisin oikealle vaikka siinä oikealla oli tolppia edessä.. Kahden tunnin aikana sain kuulla mm. että
1. kananmunapaketti maksaa Euroopassa 6-7 euroa
2. mäkkäriateria maksaa Euroopassa 10-12 euroa
3. Euroopassa saa ajaa miten kovaa haluaa, koska poliiseja voi lahjoa
4. Karjala on täysin samanlainen kuin Suomi, joten ope tietää millaista Suomessa on
5. Amerikassa KAIKKI on halpaa, mutta ruoka pahaa

Erittäin viihdyttävät pari tuntia siis.

Tänään heräsin ekan kerran 7.48. siihen, kun auringovalo tunki sisään jokaisesta kolosta. Luulin onnellisena, että oon nukkunu vähintään yhdeksään, joten järkytyin kun katsoin kelloa ja tajusin, että mun pitää nukkua vielä pari tuntia: D Enhän siis mitenkään voi herätä sunnuntaisin aikaisin tekemään jotain järkevää.. Aamupäivä on mennyt soitellessa Suomeen, pelatessa hostien iPadilla poikien kanssa sekä syödessä..

Hostit lähti hetki sitten ostoksille, mulla on tässä siis hengailuaikaa pari tuntia. Vois vaikka soittaa jonkun kaverin tänne.. Tai sit pelata wiitä!! (jos joku neuvoo miten sitä käytetään?)

Note to self: älä mene keittiöön jos et halua syödä.


PS Juuso, ei, en ole lihonut..


//: tänään jäin yksin lasten kanssa, kun vanhemmat lähtivät päivälliselle. Sanonpahan vaan, että vaikka kaikki meni muuten loistavasti niin voisin ostaa näille lapsille korvat.. Mutta iloitkaa kanssani: nuorin lapsi ei kysynyt äitiä kertaakaan! Mutta silti, ne korvat......

J, KOLME PÄIVÄÄ!! ^^

Unohtui sanoa, oltiin tänään lasten kanssa vesisotaa! Olin LÄPImärkä (mulla oli shortsit ja t-paita) mutta oli NIIN hauskaa! Niin hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti