perjantai 27. elokuuta 2010

day 19

What a great day!

Aamulla väsytti aivan kamalasti, koska en saanut illalla aikasin unta ja koska piti herätä aikasemmin kuin muina aamuina tähän mennessä (kuudelta).. Olen saanut osan ruokahalustani takaisin, koska eilen illalla oli niin nälkä että piti käydä syömässä yöpalaa (muut nukku jo..) ja aamulla kun olin vienyt isän töihin söin vohvelin ennen kuin jatkoin unia..

Päivällä leikittiin ja oltiin lasten kanssa, iltapäivästä meillä oli täällä vieraisilla 4 lasta, joten touhua ja melua riitti muutaman tunnin ajan. Tänään tapasin vihdoin saksalaisen au pairin A:n, joka saapui tänne vain viikon ennen mua, joten on tosi kiva tutustua ihmiseen, joka on täällä melkeen yhtä kauan kuin itekin! A vaikuttaa sitä paitsi tosi ihanalta, hostitkin sanoi samaa mikä lupaa hyvää. Käytiin syömässä The Cheesecake Factoryssa, mistä saattaa muodostua mun vakipaikka, koska siellä on
a) sairaan hyvää ruokaa
b) sairaan isot ruoka-annokset
c) sairaan hyviä juustokakkuja
d) sairaan isot juustokakkuannokset.

Oli kyllä tosi ihana vaan jutella toisen au pairin kanssa ilman pakkoa olla jossain tiettyyn aikaan ja ilman huolta lapsista, ihan vaan kiireetöntä juttelua ja tutustumista.

Huomenna en nää hosteja koko päivänä, joten aion nukkua pitkään, syödä aamupalan yökkärissä ja löhöillä sohvalla telkun ääressä. Jos en sitten päädy hengailee muiden au pairien kanssa, kun sellaistakin oli alkuviikosta suunnitteilla.. Saa nähdä.

Muuten, voisko joku tappaa ton kärpäsen mun huoneesta? :X

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti