tiistai 28. kesäkuuta 2011

I didn't get my flights....

...until the day I forgot to check my account. WHICH HAPPENED TO BE TODAY!

Siis se tunne, kun illalla kello 23.28. puhelinseikkailun ja hyvästien sanomisen jälkeen päähän pujahtaneen ajatuksen "oho unohdin tänään tarkastaa accountin, käynpäs kurkistamassa" ansiosta huomaa, että "we are currently working on booking your fllight home" on muuttunut "My Ticketed Flights"iksi on sanoinkuvaamaton. Mahassa muljahti, hymy hiipi kasvoille ja teki mieli hyppiä tasajalkaa. AIVAN USKOMATONTA! Mulla on mun paluulennot! Tuntui ihanalta saada ne tietoon juuri tänään vloggauksen aiheuttaman ystäväryntäyksen takia, jotenkin tämä vain kruunasi sen, että olen jutellut tänään niin monen ihanan ihmisen kanssa. SIIS MULLA ON MUN PALUULENNOT! Sain lennon ensimmäiselle haluamalleni päivälle, eli lähden täältä elokuun 5. ja saavun Suomeen lauantaina 6.8. kello 17.00. Paskaa on se, että lähden täältä vasta 21.50., joudun vaihtamaan Lontoossa terminaalia ja että saavun Suomeen tosiaan vasta 17.00. Noh, pieniä muttia kaiken tämän ilon keskellä!

Kuinkas tässä enää saa unta?

4 kommenttia:

  1. Pitää laittaa päivä kalenteriin ylös :)

    VastaaPoista
  2. <3 ps saatiin sun paketti tänään! se oli IHANA! Kiitos! oot ihanin! rakastin mun lahjaa aa en malttanu oottaa et sain sen soittoon! pps vastaan sun s-postiin huomenna, ainakin yritän ehtiä.. tänään oli piiiiiiiitkä työpäivä-.-

    VastaaPoista