tiistai 26. huhtikuuta 2011

days 259, 260 and 261

Pääsiäinen on lusittu! Ruokakomerossa odottaa kuitenkin hatusta heittäen kymmenisen kiloa karkkia, tervetuloa apajille! Mulla on niin kamala olo kaiken epäterveellisen mussuttamisesta, varsinkin kun sairastamisen takia en päässyt salille viime viikolla. Tänään on kuitenkin palattu urheilun pariin ja ai että se tuntuukin hyvältä! Haluaisin vain niitä tuloksia nyt nyt nyt, kymmenen kiloa pois ja pari vaatekokoa pienempi kroppa kiitos! Tiedän, että vaikka syön suht terveellisesti, pitäisi ruokatottumuksia muuttaa radikaalisti (varsinkin täällä opittujen tapojen vuoksi), jotta saisin tuloksia näkyviin nopeammin ja tehokkaammin. ARGH! Jätän tämän aiheen suosiolla tähän, koska jos pääsen vauhtiin niin en jouda nukkumaan ennen aamua..

Mitäs mun pitikään teille kertoa.. Sunnuntaina kävimme brunssilla hostisän siskon perheen sekä hostisän isän ja hänen naisystävänsä kanssa. Kyseinen brunssi on heidän perinteensä, eikä ihan halpaa touhua.. Kaikkeen ne amerikkalaiset sortuu. Anyways, brunssin jälkeen mentiin hostisän siskolle ja hengailtiinkin siellä koko päivä.. Nukahdin sohvalle, söimme päivällistä, katsoimme Tangled-leffan sekä juttelimme- kotiin pääsimme kymmeneksi, jolloin avasin pääsiäispupukorini, jee! Eilen hosttytöllä ei ollut koulua, eikä mitään aktiviteetteja (vapaa viikko), joten meillä oli aika rento päivä (vaikka jouduinkin olemaan paljon ulkona- jouduin, koska
a) siellä on jo nyt ihan SAAKELIN kuuma. Heilutaan melkein +30 celsiuksessa-.- HUHTIKUUSSA! Ei hemmetti tulen kuolemaan kesän aikana.
b) hostpoika ajaa mut hulluuden partaalle, kun se haluaa tehdä asioita, joita se ei voi/saa.)

Eilen muuten annoin hostlapsilleni pääsiäispupukorit minulta, ja hostpojan sattui olemaan isompi, mutta hänellä ei ollut yhtä paljon tavaraa kuin hosttytöllä.. Kuten arvata saattaa tyttö nosti tästä metelin ja kuten arvata saattaa hostvanhemmat puolestaan nostivat siitä metelin. Tyttö sai kunnon saarnan, ja oli sitten yhdessä vanhempiensa kanssa päättänyt, että hän haluaa ostaa minulle yllätyksenä lahjan, kun minä annoin hänelle lahjan. Tänään sitten käytiin kaupassa, ja sieltä hän itse valkkasi minulle kaikennäköistä krääsää (okei sain myös ihanan vaaleanpunaisen juomapullon, jota tulen oikeasti käyttämään päivittäin). Lahjan sisällöllä ei niinkään ole väliä, tärkeintä on se, että hosttyttö halusi ostaa minulle graduation teddy-pehmolelun, koska "Roosa is always so smart". Mulla on kyllä kieltämättä viisas hosttyttö, tulee varmasti au pairiinsa..

Tänään tosiaan palasin urheilun pariin enkä malta odottaa, että saan nämä läskini kutistumaan.. AH. Haha mulla on taas läskikriisi:D Ulkona taas paistui, tätä menoa jopa minun pitäisi olla ruskea heinäkuussa.. Tai sitten ei. Illalla meillä oli tupa täynnä porukkaa; hostisän veli, siskon perheineen ja vielä naapurin poika leikkimässä. Vaihteeksi taas väsyttää, hohhoijaa. Kahdeksan päivää Floridaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti