keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

days 247, 248 and 249

Hei olen väsynyt. Hei olen syönyt liikaa.

Maanantaina hosttytöllä ei ollut koulua, joten oltiin ihan vain kotona ja leikittiin aamun ja iltapäivän salilla oloa lukuun ottamatta. Illalla leivoin äidille täytekakun (kuva tulossa!) hosttyttö apunani. Tiistaina hostäidin piti hoitaa asioita, joten olin hostpojan kanssa kotona aamupäivän ja iltapäivän. Tyyppi kerrankin nukkui kunnolla, joten minä soitin äitille ja isille skypessä ja esittelin synttärikakun, jonka kimppuun syöksyin heti tilaisuuden tultua.. Tiistaina katosta vuoti vettä, joten skypettelyn lomassa juttelin remonttimiehelle (joka luuli, että olen perheen äiti, onneksi sain korjattua tämän luulon: D), sekä tarjosin hänelle synttärikakkua. Hostpoikakin heräsi sanomaan hei porukoilleni, mutta päätyi nuokkumaan olkapäätäni vasten (sekä melkein oksentamaan, tai siltä se vaikutti ja mää panikoin äitille, että apua mitä teen jos hän oksentaa. Oksennus kun on ehkä maailman ainoa asia, jonka kanssa en pysty olemaan tekemisissä..). Hostpoika nukahtikin uudelleen hetken päästä, katsottuaan ensin minua ikään kuin kysyen "onko ok jos nukahdan?", mihin vastasin, että toki, nuku vain. Hän sulki silmät ja nukahti. Hän on niiiin ihana.

Tänään olen syönyt sata palaa kakkua, ihan kamalan lihava olo.. Mutta päivä oli kiva! Hostäidillä oli töitä, joten minulla oli lapset melkein koko päivän! Leikittiin, syötiin ja puuhailtiin muovailuvahan parissa, sekä käytiin salilla, kun kävin kokeilemassa kahvakuulia ryhmätunnin muodossa. Eräs saksalainen kaveri täältä Delawaresta innosti minut sinne, ja aion kyllä ottaa kahvakuulatunnit pysyvästi mukaan liikuntamuotoihini! Illalla vaihettiin yökkärit ennen hostisän kotiin paluuta, hostpoika oli siinä vaiheessa jo niin väsynyt, että hän makasi kainalossani sohvalla valmiina nukahtamaan hetkellä millä hyvänsä (hän kun ei suostunut nukkumaan tänään päikkäreitä). Olen tänään myös ehtinyt vähän suunnittelemaan Floridan lomaa, mutta haluaisin ehtiä opiskelemaan kemiaa.. En vain ikinä näin iltaisin jaksa opiskella, eikä päivän aikana ole aikaa. Dilemma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti