sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

days 328 and 329

Viikonloppu oli ihana! Oli mieletöntä olla vapaalla 1,5 päivää ja oikeasti ottaa ilo irti siitä ajasta! Toivottavasti tämän avulla jaksaa ensi viikonloppuun asti:D

Anyways, mitäs sen viikonlopun aikaa tapahtuikaan.. Lauantaina olin muutaman tunnin töissä ennen kuin Rosa kurvasi tänne, jolloin pääsimme lähtemään Philadelphia Premium outleteille. Ei ollut navia, mutta omaksi yllätyksekseni löysimme perille eksymättä kertaakaan. On se Google maps vaan jees. Kiertelimme outleteilla useamman tunnin ajan tehden uskomattomia löytöjä (kiitos 4th of Julyn aiheuttaman super salen!) Löysin himoitsemani Victorias Secretin aamutakin alennusrekistä, joten päädyin maksamaan siitä 12,50 dollaria.. Olen himoinnut kyseistä aamutakkia syys-lokakuusta lähtien, joten kirjaimellisesti hyppelehdin pois kaupasta. Käytiin illallisella Dave & Buster'silla, ja päädyttiin lähtemään mallilta 15 minuuttia ennen sulkemisaikaa:D Kurvailtiin Rosan kotiin, heitettiin kamoja kassiin ja kurvailtiin takas meille. Levittäydyttiin mun huoneeseen, mentiin läpi ostoksia, juteltiin, syötiin ruisleipää, vedettiin red bullia (hyi saakeli), piirrettiin naamaan viikset, heitettiin uudet bikinit päälle ja laitettiin soimaan teeny weeny string bikini.. :D piirrettiin mulle myös vatsalihakset vedenkestävällä kajaalilla, joten hinkkasin sitä sitten harjalla irti suihkussa, hups (ja kaikesta tästähän me otettiin miljoona kuvaa, mutta voitte olla varmoja, että ne jää koneen syövereihin:D). Nukkumaan päästiin kuudelta, joten yhdeksän jälkeen piipannut herätys sai olon aika koomaiseksi. Muutaman yrityksen jälkeen noustiin kuitenkin ylös, koska Rosan piti lähteä kotia ja myöhemmin lentokenttää kohti. Itse suuntasin health clubille ottamaan aurinkoa pariksi tunniksi, jonka jälkeen tulin kotiin facebookailemaan ja skypettelemään kunnes lähdin ostamaan Five Guys-mättöä (omnomnom). Illan käytin scrap bookailuun ja tattadataa.. Pakkailuun! : D Halusin kokeilla, että kuinka hyvin ne tavarat laukkuihin mahdollisesti mahtuisivat ja täytyy myöntää, että huonolta näyttää. Aloitinkin sitten armottoman karsimisoperaation eli vain täysin tarpeelliset tavarat lähtevät kotiin.. Ko operaatio vaan ei mun kohdalla oikein onnistu, koska oon hirveä hamstraaja! Mulla on lähdössä kotiin yritysten mainoksilla täytetty t-paita, koska "se oli ensimmäisestä 5K:stani saamani t-paita". Olin myös ottamassa mukaan haaroista revenneet yöhousut, koska "vastahan sain ne pari joulua sitten, plus ne on vaaleanpunaiset ja ne voi ihan helposti korjata..". Ajattelin ottaa Rosan kaverikseni oikeassa pakkausvaiheessa, muuten tulen kotiin kymmenen laukun kanssa. Rikkinäiset sukat kyllä sentään heitin jo pois, on sekin edistystä! Täytyy varmaan lopettaa shoppailu nyt ihan oikeasti, koska noihin laukkuihin ei mahdu edes nämä tavarat, mitä tällä hetkellä täällä omistan.





Huomenna täällä vietetään kansallispäivää, ilotulitteet ovat paukkuneet jo pitkin viikkoa (nähtiinpä Rosan kanssa yksi USAn väreillä valaistu siltakin) joten en edes uskalla ajatella millaiset bileet huomenna on luvassa..

PS Synttärionnea mun isille! Mulla on isille niiiiin hieno lahja, pitää varmaan ottaa siitä kuva ennen kuin lähetän sen Suomeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti