torstai 9. joulukuuta 2010

day 123

Day 9: A detail of your room:

Koska nyt ollaan täällä niin detailkin tulee olemaan USAn huoneesta (vaikka se onkin Suomesta lähtöisin)!


(P, tää on sulle! <3)

Tänään on kuulkaa työskennelty koko rahan edestä! Aloitin päiväni kahdeksalta ja pitkän päivän jälkeen raahustin huoneeseeni puoli kahdeksalta viikkaamaan pyykkejä. Työpäivän (melkein) kahteentoista tuntiin mahtui niin kaupparaivari (2-vuotias muuten kutsui minua tänään äidiksi-lause meni juurikin näin "mom, i WANT this") leipomista, lapsen vientiä ja hakua, raivareita, herkkujen mankumista, saman kirjan lukemista over and over again, puhelimeen vastaamista, pitsan tilaamista, tien neuvomista, lasten erottelua toisistaan, keittiön siivousta, monen monta "stop it"-vaatimusta, hostisän vienti- ja hakureissu (ja cmon, mulla meni 20 minuuttia lasten kenkittämiseen, takittamiseen ja autoon saamiseen- KAKSKYT minuuttia:D), pyjamia, vaippoja (teitä kaikkia varmasti kiinnostaa:P), pyykkejä, mutta kaikkein tärkeimpänä tämän päivän kahteentoista työtuntiin mahtui myös iloa ja naurua monien raivarikyyneleiden lisäksi. Täytyy silti sanoa, että kiitos, kiitos, kiitos siitä, että huomenna on perjantai.

Joulukuun yhdeksäs! En voi uskoa. Pitää kaivaa tonttulakki esille!

PS mun personal trainer on merkannut ylös, että olen ostanut tuplasti enemmän sessioita kuin mitä oikeasti olen.. Hahaha, en valita! Eilen kyllä onnellisena luulin, että se oli viimeinen kerta se, mutta ei, minulla on vielä viisi tai kuusi kertaa jäljellä..

PPS Nauratti tänään A-C:n kanssa kun olin niin väsynyt, että nauroin jokaiselle asialle, pudotin suuhun tarkoitetut karkit ja lähdin hakemaan alakerrasta vettä, tuloksena lasi, johon jääpalat olin muistanut laittaa, mutta se vesi unohtui jonnekin matkalle.. Onneksi huomasin virheeni ennen portaiden puoltaväliä. Me olemme muuten varmaan au pairien kermaa, tänään kun vietimme reippaat kaksi tuntia selaten le love-blogia Chase Coyta kuunnellen.

3 kommenttia:

  1. Oi, kiitos R :) Tunnistin tuon jo pikkukuvasta blogini sivupalkissa - mietin heti mikä on ollut päivän otsikko.
    TGIF - viikko koulua jäljellä ja sitten. Loman tarpeessa ollaan...

    VastaaPoista
  2. Helou!
    Paljonkos oot joutunu pulittaan noista personal trainer 30minuuttisista? Vois kuvitella et kauheen kalliita :o
    T. Meesma

    VastaaPoista
  3. Pike: TGIF täälläkin, pääsen IKEAan jouluillalliselle! Tätä on odotettu. Tsemppiä ens viikkoon! Nauttikaa pitkästä (?) lomasta..! :> Terkkuja!

    Meesma: Heh heh, eihän ne mitään ilmasia oo... :S oon sen salin jäsen (liittyminen makso jonkun 80 dollaria+15 per kuukausi) minkä ansiosta saan -50%, ostin viisi puolituntista ja ne maksoi 139 dollaria (plus nyt sain kuin ihmeen kaupalla ne ilmaset 5 tai 6 sessiota, makiaa!). Nyt kun vaan jaksais tehdä samoja juttuja itekin niin avot!

    VastaaPoista