torstai 9. syyskuuta 2010

day 32

Sain tänään tietää, että nyt on juutalainen uusivuosi.. Kiva. Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!

Tänään oon yrittänyt järjestellä lasten leluja ja kirjoja.. Siihen menee ainakin sata vuotta, koska niitä on niin paljon niin monessa paikassa. Käytin tila-auton autopesussa, kävin postissa lähettämässä postikortteja Suomeen ja yritin saada rästijuttuja tehtyä, melko huonolla menestyksellä tosin.. Nyt mulla on kuolettavan tylsää, televisiosta ei tule mitään, voitteko uskoa? Olen Amerikassa eikä televisiosta tule mitään.. Päädyin kattomaan (kuuntelemaan) Kardashianeita samalla kun yritän saada Pariisin juttua kirjotettua, oon onnistunut vahingossa deletoimaan sen jo kahdesti!! Menee hermot ihan totaalisesti. Jospa saisin sen tehtyä vielä tämän illan aikana niin vois huomenna keskittyä muihin rästihommiin.

Keksikää mulle tekemistä! On ihan tylsää olla lomalla kun kaikki muut on töissä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti